Zarządzanie biurem to praca w wielu obszarach  takich jak: administracja, HR, kadry, finanse, zarządzanie biurem, zakupy, wymaga również kompetencji zawodowych i interpersonalnych.

Rola Office Managera zmieniała się na przestrzeni ostatnich lat. Obecnie Office Manager jest odpowiedzialny za planowanie, organizowanie i kontrolowanie procesów administracyjnych, odpowiada również za wizerunek firmy. Ponadto, coraz częściej Office Manager zarządza zespołem ludzi w działach administracyjnych.

40 godzin dydaktycznych

Informacje o szkoleniu:

MODUŁ I

  • Nowoczesny Office Manager – wprowadzenie
  • Efektywność w pracy Office Managera czyli jak odnieść sukces.
  • Komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
  • Dokumentacja firmowa
  • Procedury i regulaminy w dziale administracji

MODUŁ II

  • RODO
  • Nowoczesne metody archiwizacji dokumentów
  • Roboty w służbie administracji i całego Back Office’u?
  • Lean Management czyli filozofia ciągłego doskonalenia – co to takiego?.

MODUŁ III

  • Office Manager jako koordynator outsourcowanych procesów?
  • Outsourcing kadr – studium przypadku
  • Automatyzacja w zakupach
  • Planowanie budżetu administracyjnego

MODUŁ IV

  • Zarządzanie projektami – wprowadzenie.
  • Projekt – organizacja eventu firmowego
  • Cyfrowy marketing – nadal przyszłość, czy już standard?