Zarządzanie biurem to praca w wielu obszarach takich jak: administracja, HR, kadry, finanse, zarządzanie biurem, zakupy, wymaga również kompetencji zawodowych i interpersonalnych.
Rola Office Managera zmieniała się na przestrzeni ostatnich lat. Obecnie Office Manager jest odpowiedzialny za planowanie, organizowanie i kontrolowanie procesów administracyjnych, odpowiada również za wizerunek firmy. Ponadto, coraz częściej Office Manager zarządza zespołem ludzi w działach administracyjnych.
40 godzin dydaktycznych
Informacje o szkoleniu:
MODUŁ I
- Nowoczesny Office Manager – wprowadzenie
- Efektywność w pracy Office Managera czyli jak odnieść sukces.
- Komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
- Dokumentacja firmowa
- Procedury i regulaminy w dziale administracji
MODUŁ II
- RODO
- Nowoczesne metody archiwizacji dokumentów
- Roboty w służbie administracji i całego Back Office’u?
- Lean Management czyli filozofia ciągłego doskonalenia – co to takiego?.
MODUŁ III
- Office Manager jako koordynator outsourcowanych procesów?
- Outsourcing kadr – studium przypadku
- Automatyzacja w zakupach
- Planowanie budżetu administracyjnego
MODUŁ IV
- Zarządzanie projektami – wprowadzenie.
- Projekt – organizacja eventu firmowego
- Cyfrowy marketing – nadal przyszłość, czy już standard?