Wybierz datę:


Nie wybrano daty

Szkolenie 'Przekazywanie Niepomyślnych Informacji’ trwa 4 dni i skupia się na umiejętnościach przekazywania trudnych wiadomości w empatyczny i asertywny sposób. Naucz się radzić sobie z emocjami towarzyszącymi trudnym sytuacjom oraz budować zaufanie w relacjach z klientami i odbiorcami informacji.

Czas trwania: 4 dni po 6 godzin (łącznie 24h)

Najbliższe terminy:

  • SZKOLENIE ONLINE (ZDALNE)
    27 lipca 2024
    18 godzin
    460

Informacje o szkoleniu:

  • Emocje towarzyszące przekazywaniu trudnej informacji
  • Trudne sytuacje, trudne informacje, trudne pytania
  • Reakcje ze strony osoby informowanej, które mogą się pojawić po przekazaniu trudnej informacji
  • Standard postępowania przy przekazywaniu trudnej informacji
  • Praktyczny aspekt standardu przekazywania trudnej informacji
  • Przygotowanie właściwego otoczenia
  • Przygotowanie merytoryczne do spotkania
  • Kontakt wzrokowy i mowa ciała – niewerbalna komunikacja
  • Komunikacja jako narzędzie porozumienia i budowania zaufania w relacji z odbiorcą (klientem/pacjentem)
  • Weryfikacja wiedzy i stanu osoby, której przekazujemy niepomyślne informacje
  • Zbudowanie kontaktu
  • Empatia jako niedoceniany element wsparcia
  • Rozpoczęcie rozmowy: sformułowania otwierające, chronologia zdarzeń
  • Zdania przygotowujące do przekazania niepomyślnych informacji
  • Dostosowanie języka i stylu wypowiedzi do wieku, możliwości intelektualnych i innych cech odbiorcy
  • Komunikacja językiem niefachowym
  • Kontrola odbioru informacji
  • Stosowanie protokołu przekazywania informacji
  • Przekazanie sedna informacji
  • Rezonowanie z emocjami odbiorców
  • Wyrażenie swoich uczuć względem sytuacji odbiorców
  • Asertywna komunikacja
  • Radzenie sobie w sytuacji konfliktu