Szkolenie 'Przekazywanie Niepomyślnych Informacji’ trwa 4 dni i skupia się na umiejętnościach przekazywania trudnych wiadomości w empatyczny i asertywny sposób. Naucz się radzić sobie z emocjami towarzyszącymi trudnym sytuacjom oraz budować zaufanie w relacjach z klientami i odbiorcami informacji.
Czas trwania: 4 dni po 6 godzin (łącznie 24h)
Najbliższe terminy:
-
SZKOLENIE ONLINE (ZDALNE)27 lipca 2024
–
30 lipca 202418 godzin460 zł
Informacje o szkoleniu:
- Emocje towarzyszące przekazywaniu trudnej informacji
- Trudne sytuacje, trudne informacje, trudne pytania
- Reakcje ze strony osoby informowanej, które mogą się pojawić po przekazaniu trudnej informacji
- Standard postępowania przy przekazywaniu trudnej informacji
- Praktyczny aspekt standardu przekazywania trudnej informacji
- Przygotowanie właściwego otoczenia
- Przygotowanie merytoryczne do spotkania
- Kontakt wzrokowy i mowa ciała – niewerbalna komunikacja
- Komunikacja jako narzędzie porozumienia i budowania zaufania w relacji z odbiorcą (klientem/pacjentem)
- Weryfikacja wiedzy i stanu osoby, której przekazujemy niepomyślne informacje
- Zbudowanie kontaktu
- Empatia jako niedoceniany element wsparcia
- Rozpoczęcie rozmowy: sformułowania otwierające, chronologia zdarzeń
- Zdania przygotowujące do przekazania niepomyślnych informacji
- Dostosowanie języka i stylu wypowiedzi do wieku, możliwości intelektualnych i innych cech odbiorcy
- Komunikacja językiem niefachowym
- Kontrola odbioru informacji
- Stosowanie protokołu przekazywania informacji
- Przekazanie sedna informacji
- Rezonowanie z emocjami odbiorców
- Wyrażenie swoich uczuć względem sytuacji odbiorców
- Asertywna komunikacja
- Radzenie sobie w sytuacji konfliktu